Obsah 21. století

© Dipozitiv 2020

Case study

Snažíme se najít nové cesty šíření mediálního obsahu. Jsme partnerem velkých vydavatelství v hledání nových způsobů monetizace. A skrze design hledáme řešení poplatná 21. století.

none

Pomáháme mediálním domům si uvědomit, že v obsahu je jejich největší síla

a jejich klientům, že obsah je ta nejlepší forma reklamy.

Ve spolupráci s Hospodářskými novinami jsme vypracovali několik speciálních magazínů na téma energetiky budoucnosti s největší českou energetickou společností

Společně s našimi klienty z řad velkých vydavatelství si uvědomujeme, že data jsou to nejceněšjí, co máme.

Hledáme způsoby, jak vizualizovat velké množství dat.

Žijeme na pomezí offline a online světa. Proto je potřeba navrhovat řešení pro oba světy se stejnou péčí a pozorností.

none

Obor zpravodajství prochází extrémně turbulentním obdobím, kdy se od základu mění jeho fungování. Přestože tisk zůstává silným mediem, už zdaleka není tak dominantní jako dřív a jeho důležitost bude s časem dál klesat.

Tato turbulence je díky sociáním sítím znatelná i v online prostředí. Online platformě deníku The New York Times se za poslední pár let propadla návštěvnost domovské stránky o polovinu, zatímco nárůst přístupu rovnou na článek vzrostl o 270 procent.

Hledáme části procesu, jež lze automatizovat, a tím je zefektivnit, zrychlit a zlevnit.

none

Pokud se redakce rozhodne, může během několika minut držet v ruce prototyp vygenerovaného časopisu s obsahem na libovolné téma.

Cílem je, že čtenář si může vybrat, jaký typ obsahu do schránky dostane, nebo ho může přizpůsobovat potřebám svého byznysu.

none

Související projekty

Securita

HN, O₂

Smart

HN, ČEZ ESCO

Praha 2030

C.A.M.P.

25 let podnikání v ČR

Czech Invest