Business design

© Dipozitiv 2020

Case study

Přizpůsobíme vaši strategii tak, aby vaše značka rostla společně s klientem. Každá značka má vlastní a unikátní sentiment, který těžko změníte. A to ani nechcete. Ve virtuálním věku je značka společně s reputací nejdůležitější hodnotou, kterou máte ve svých rukou.

none

Zvyky klientů se mění rychleji, než ty vaše

none

Technologie jsou dnes čím dál častěji součástí života každého z vašich klientů a je běžné, že se v tomto ohledu jejich očekávání mění rychleji, než se vy sami dokážete přizpůsobit. Naší misí je v tomto ohledu pomocí strukturovaných postupů zjistit, jak klienti vnímají „Vás“ samotné a nadesignovat změny v agendě tak, aby vaše strategie zůstala na trhu relevantní (držela krok s dobou) a zároveň nedošlo ke zničení všeho, co jste doposud vybudovali.

Spolupracujte se zkušenými designéry

Naší jedinečnou rolí je interpretování těchto informací pomocí srozumitelných prostředků celé organizaci tak, abyste mohli opět pracovat jako jeden dobře fungující organismus.

none

Potkejte se s námi

none

Zní to složitě a komplikovaně? Podívejte se na naše oceňované výsledky, které již máme za sebou. Potkejte se s námi a pochopíte jakým způsobem jsou naše řešení průkopnická, rychle aplikovatelná a zároveň nápomocná při šíření poslání vaší značky.



Potkejte se s námi
hello@dipozitiv.cz
+420 603 713 335

Pro velkou banku jsme již realizovali několik projektů

none

Život klienta → Etapy I

Segmentace trhu včetně chybějícího segmentu mladých firem

none

Chybějící služby

Podpora kolektivního financování, financování rychle se rozvíjejících firem, alternativní zpracování hotovosti, podpora digitálního hospodářství napříč zeměmi. Situace, které vedou společnosti k hledání řešení mimo bankovní sektor – Ztráta příležitostí a výnosu z akvizice klienta

Bez podobných zásahů se banka může stát pro některé společnosti irelevantní bez ohledu na to, zda sama sebe považuje za moderní, úspěšnou a vůdčí na trhu.

Související projekty

Etapy

Česká spořitelna

Etapy II

Česká spořitelna

Etapy III

Česká spořitelna